Welkom!

Ten eerste heet ik al mijn (nieuwe) lezers welkom op deze blog. Voor degene die mij niet kennen zal hieronder een korte ‘voorstelronde’ volgen. ‘Het leven van een rechtenstudent’ – zoals de titel van deze blog al aangeeft zal grotendeels artikelen online verschijnen die te maken hebben met (mijn) het leven als rechtenstudent. Evenzo kunt u artikelen verwachten die te maken hebben met lifestyle. Zo ben ik bijvoorbeeld erg ge├»nteresseerd in psychologische artikelen, voeding en vooral om het beste uit een persoon te halen. U begrijpt dus dat ik nog geen professional ben, de artikelen die ik plaats zijn dus vooral bedoelt ter inspiratie. Zolang u er iets uit kunt halen is mijn boodschap bereikt.
Ik hoop dat ik u bij deze enthousiast heb gemaakt en dat ik heb kunnen overtuigen om mijn blog in de gaten te houden voor meer te weten te komen over zowel mijn leven als een rechtenstudent, waarbij het recht in zijn algemeen ook wordt besproken als verschillende lifestyle artikelen.

Leave a Reply

